PEP sorozat: Profizmus a kezdetektől |
Végre megérkezett a tavasz és a jó idővel együtt itt az új PEP interjú is!
Remélem, még nem felejtettétek el a sorozatot. A mostani részben két olyan hölgyet szeretnék bemutatni Nektek, akik a gyermeknevelés mellett, egészen a kezdetek óta viselik a Profi Eladó címet.
Hajni (domper27) és Kriszta (krisztina1971) már rengeteg eladáson van túl, mégis 99% feletti az értékelési százalékuk. Hajni főleg lakástextillel, míg Kriszta inkább női- és gyermek ruházattal foglalkozik. Lássuk, miként vélekednek ők programmal kapcsolatban.
1. Mit jutott először az eszedbe, amikor megkaptad a PEP meghívót?
Őszintén meglepődtem, de nagyon örültem neki. Sok és nehéz feltételnek kell megfelelni ahhoz, hogy ezt a címet kiérdemeljük. És ami a legnehezebb, ezt meg is tartani:) Nagy kihívásnak tartom! Ami nem mindig könnyű gyerekek és a mindennapos 8 órás munka mellett. De aki nem mer, az ugye 🙂 nem is nyer!
A legelső érzés a meglepetés volt, mivel nem számítottam rá. A második már az öröm és egy kis büszkeség!
Bár bevallom, napokig nem tettem ki az ikont. Fenntartásaim voltak az előzetes fogadtatás miatt, de a családom meggyőzött! Azóta büszkén “viselem”. 🙂
Rengeteg munka és tanulás van benne. Négy gyerek mellett próbálok jobbá válni,
ami nem könnyű feladat!
2. Tapasztaltál valamiféle pozitív, illetve negatív változást azóta, hogy Profi Eladó lettél?
Sokan gratuláltak hozzá és írták az értékelésbe, hogy “Tényleg Profi”stb..
Negatív is ért jócskán az egyik fórumon írtam is néhány példát rá. De ezt is el kell fogadni nem csak a pozitívumokat. Türelemmel, kommunikációval, hittel és szeretettel minden megoldható!
Különösebb változást nem tapasztaltam, de jólesik ha az értékelésben ez áll: Tényleg profi! Igyekszem jó kapcsolatot tartani mindenkivel, egyre több a visszatérő vásárlóm. Nem tudom, de talán ez nem csak a címnek köszönhető.
3. Mennyire tudtad eddig kihasználni azokat a plusz lehetőségeket (statisztika, kiemelt ügyfélszolgálat, TOP keresőszó), amiket nyújt a Profi Eladó Program?
Az ügyfélszolgálat valóban gyors. A statisztikát szoktam nézni. Örülök a 14 napos kedvezménynek is.
Az ügyfélszolgálattal eddig is elégedett voltam. A statisztikát rendszeresen figyelem és sokszor meglepődöm az adatokon. Mindenesetre érdekes és hasznos is egyben.
4. Tényleg több a vásárlód, amióta PEP-es vagy?
Előtte sem volt okom panaszra, sok a visszatérő vevőm de igen, lényegesen több akár 40-50%-al is. Persze nekem is vannak pangósabb időszakaim:(
Neeeeeeeeemm! Főleg így év elején! Szerintem ez az időszak mindenkinek nehezebb!
5. Ha lenne lehetőséged rá, akkor mit írnál le mindenképpen egy rövid üzenetben a kezdő eladóknak?
Felhasználási feltételek olvasása és ami nagyon fontos, a betartása! Sok-sok türelem és kommunikáció. Tiszteljük egymást ugyanúgy, ahogy saját magunkat!
Mindenkit várunk szeretettel a klubba:)
Olvasni, olvasni, olvasni, kérdezni, kérdezni, kérdezni!!
A szabályzatot, a fórumokat. Rengeteget lehet tanulni abból, ha valaki nyitott. Egy kicsit úgy kell venni, mint egy házi feladatot.
Fontosak a jó képek és a pontos, egyértelmű leírás az aukcióknál és a kedves, de tisztelettudó, határozott válaszok a kérdésekre.
Még valami: Ismerjük el, ha hibázunk! Mert tévedhetetlen ember nincs!
Ha szeretnétek kérdezni az illetékesektől vagy csak leírnátok a véleményetek, nyugodtan tegyétek meg. Korábbi interjúk:
PEP pro és kontra (szunda és kriszko-78)
PEP sorozat: A nagyágyúk (mucli és neszta)
PEP sorozat: A fórumozók (leposacsilla és zsani7702)
Kriszta!
Gratulálok neked:)
További jó munkát és sok sikeres eladást kívánok!
🙂
Kedves Hajni!
Nagyon köszönöm! Kívánok neked is sok-sok probléma mentes üzletkötést!Kitartást és energiát!!:)
További szép napot!
Gratulálok mindkettőtöknek! 🙂
üdv,zsani
További sok sikert,tényleg nagyon nehéz elérni,igy gondolom a megtartás sem könnyebb.Szép estét.Üdv.Anita