TeszVesz tippek – Szállítási és egyéb költségek

Mai tippünkben abban szeretnék segíteni, hogy miként számolhatod ki a szállítási költségeket és mire ügyelj ezek feltüntetésekor, hogy megfeleljen a TeszVesz szabályainak és egyértelmű legyen a vásárlók számára is.

  • Az aukció leírásában nem tüntethető fel semmiféle felár, plusz költség. Ezeket a költségeket minden esetben az eladási árba számold bele!
  • Amennyiben a meghirdetett aukcióhoz plusz terméket, szolgáltatást szeretnél értékesíteni, azt külön aukcióban kell meghirdetni.
  • A valós szállítási költségen kívül egyéb költség feltüntetése, illetve feltüntetés nélküli felszámítása nem megengedett. Ha a termék átadásával, a vevő részére történő eljuttatásával bármilyen egyéb költségünk merül fel, akkor azt bele kell kalkulálni az aukció indításakor megadott árba. Ennek megfelelően a vevőre nem terhelhető semmilyen egyéb költség (csomagolási díj, tranzakciós költség stb.).
  • Postai vagy futárszolgálattal történő szállítás esetén kizárólag az adott szállító érvényes díjszabásának megfelelő összeg számítható fel. A postaköltségre plusz ÁFA felszámítása nem megengedett.
  • A Szállítási és fizetési feltételek részben található mezőkben a választott szállítási típushoz tartozó valós összeget kell feltüntetni. Amennyiben a megadott mezőkben szereplő opcióktól eltérő szállítási módot választasz, vagy a postával kötött egyedi szerződés alapján egyedi díjakat alkalmazol, ezt minden esetben fel kell tüntetned a további szállítási információkat tartalmazó szöveges mezőben.
  • A vevő korrekt tájékoztatása és a későbbi félreértések elkerülése végett ajánlott a termék feltöltésekor a pontos várható szállítási költség megadása.
    Személyes átvétel esetén szállítási költség nem kérhető, kizárólag akkor, ha arról a felek előzetesen megegyeztek (pl. a megbeszélt helyre gépkocsival történő kiszállítás díja).

Köszönjük a figyelmedet! A következő bejegyzésben az árakkal kapcsolatos tudnivalókról lesz szó.

További jó aukciózást kíván

a TeszVesz Csapata!

Az előző részeket az alábbi linken érheted el:
1. rész – Termékek szabályos meghirdetése
2. rész – Kapcsolatfelvétel
3. rész – Több termék meghirdetése

Szerző: TeszVesz Tünde

Facebook hozzászólások

3 hozzászólás

 
  • gyulacsehi szerint:

    A Treznik/Tamás Kapczár/és “Betti” a kapcsolattartó! Erről az eladóról szerettem volna információt kérni tőletek. Mivan és mit lehet tenni akkor,ha ennek az eladónak előre a számlájára utaltam kettő db. illatszernek az árát szállítással (6440Ft.-ot)és nem küldi az árut? Ez év szeptember 28.-án rendeltem, október 01.-én utaltam (pénz visszaigazolva megérkezett)és a mai napig 10.08.nincs áru?
    Olvastam az értékelésben, hogy “Mbkriszta79,Amberjudy,simi71,keres28″már jelezték, hogy ők is porúljártak ezzel az eladóval! Tehát, minden vásárlót figyelmeztetek!Válaszoljatok ha tudtok valami okosat ez ügyben. Sziasztok

  • TeszVesz Tünde szerint:

    Szia!
    Kértél már segítséget az Ügyfélszolgálattól? http://www.teszvesz.hu/help/contact.php

  • Tóth Kata szerint:

    Kedves Gyulacsehi!
    Én éppen a Kapczár Tamás – Betti párost keresném. Volt egy mail címem, de már nem működik. Tudnál segíteni, hogyan és hol vehetném fel velük a kapcsolatot?
    Megjegyzem: én egy időben rendszeresen vásároltam Tamástól parfümöket, előre utaltam és egyetlen alkalommal sem volt probléma sem a szállítással, sem az áruval. De ez 1 évvel ezelőtt volt utoljára. Azóta nem tudom mi történt velük.
    Előre is köszönöm a segítségedet.
    Üdv, T. Kata

Írd meg véleményed!

XHTML (engedélyezett tag-ek): <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

A Felhasználási és adatvédelmi alapelvekben foglaltakat elolvastam, megértettem, és hozzászólásommal hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a tájékoztatóban megjelölt célból az Extreme Digital-eMAG Kft. kezelje.