Szerkessz vevőcsalogató aukciót, segítünk!

Legyen szó bármilyen termékről a TeszVeszen, abban biztosan egyetértetek velem, hogy az egyik legfontosabb eleme minden aukciónak a jó termékleírás. Leendő vevőid sokkal könnyebben döntenek a vásárlás mellett, ha minden információ a rendelkezésükre áll. Sőt, egy tökéletes termékleírással rengeteg időt megspórolhatsz, hiszen nincs szükség hosszas kérdés-válasz cserére. Ne felejtsd el, hogy online vásárláskor (kézzel fogható termék híján) a vevőnek csupán csak azok az információk állnak rendelkezésére, amit Te megosztottál vele. Ezek alapján fog dönteni arról, hogy licitál-e az aukciódra vagy sem. Éppen ezért ne fukarkodj soha a precíz leírással, hiszen így sokkal több aukciód zárulhat sikeresen. Az alábbiakban felsoroljuk, hogy mire figyeljünk oda mindenképpen, amikor elkészítünk egy aukciót.

 

A megnevezés a legelső dolog, amivel a vevő találkozik. Fontos, hogy próbáljuk meg a termék legfontosabb tulajdonságait felsorolni benne. Például: márkanév, méret, szín, stb. Mivel összesen 50 karakter áll rendelkezésünkre, ezt próbáljuk meg teljesen kihasználni. Az árat nem biztos, hogy jó ötlet beírni a címbe, mivel nem tudjuk garantálni, hogy éppen annyiért fut az aukció. Listázáskor, a megnevezés mellett úgyis látható az aktuális ár, felesleges összezavarni a vevőt.

 

Minden aukció kritikus pontja a szállítás és fizetés részleteinek megadása. Sokan azonnal továbblapoznak, ha ez a rész pontatlan vagy nincsen kitöltve. Nagyon fontos tehát, hogy minden esetben helyes postázási költségeket írjunk, valamint az átvétel minden lényeges elemét feltüntessük.

 

A termékjellemzőknél adjuk meg az összes lehetséges adatot, hogy a kereső minden esetben megtalálja aukciónkat, valamint vevőink is könnyebben tájékozódjanak. Érdemes továbbá beleírni őket a termékleírásba is. Ehhez használhatunk táblázatot, de az egyszerű szöveg is tökéletesen megfelel.

 

A termékleírás mindenképp tartalmazza a márkát, méretet, színt, anyagot, állapotot, a saját magad által mért adatokat, valamint az összes egyéb lényeges jellemzőt is! Minél részletesebb, annál nagyobb a valószínűsége, hogy sikeresen adod el a terméket. Ne feledd, a jó minőségű fotó kulcsfontosságú lehet! Ha szeretnél néhány tippet olvasni a képkészítéssel kapcsolatban, akkor kattints ide!

 

Végül pár jó tanács! Formázd meg a szöveget a leírásszerkesztővel, és emeld ki a legfontosabb adatokat. Használhatsz kis- és nagy betűket a figyelemfelkeltésre vagy adhatsz a leírásnak színes, illetve képes hátteret. Fontos, hogy sose túlozd el! A túl sok kép lassítja az oldalletöltést, és olvashatatlanná teszi a szöveget. Az ilyen terméklapról sikítva szoktak menekülni a vevők, ezért inkább legyél mértékletes! Ha biztosra akarsz menni, használhatsz kiemeléseket is! Sikeres aukciózást kívánunk!

 

Szerző: TeszVesz Tünde
Kategóriák: Hasznos linkek

Facebook hozzászólások

6 hozzászólás

 
  • memi-76 szerint:

    SZERINTEM AZ IS VEVŐCSALOGATÓ LENNE,HA AZ AUKCIÓBAN LÁTHATÓ LENNE,HA MÁR EGY MÁSIK VEVŐ MEGFIGYELI A TERMÉKET.LEHET,HOGY NEM GONDOLKODNA RAJTA TOVÁBB HANEM AZONNAL LEÜTNÉ,HA LÁTJA HOGY MÁR VALAKI FIGYELI.memi-76

  • mesemokuska szerint:

    sziasztok!
    igen ez tényleg nagyon nagy ötlet!jó lenne ha ez is valóra válna:-))biztosan sokat fog számitani a fix áras termékek mielöbbi leütésében.üdv:mesemokuska

  • AdaGreen szerint:

    Sziasztok,
    Egyet értek az előttem szólóval! Saját vásárlásaimnál is jó lenne látni, ha valaki más is pályázik az adott termékre, és az eladásoknál is biztosan meghozná a vevők kedvét a fix áras vásárláshoz!
    Üdv, AdaGreen

  • Bubbaboo79 szerint:

    Szuperjó ötlet, már nekem is eszembe jutott! Eladóként és vásárlóként is!
    Abszolút forgalomnövelő lenne szerintem…egy plusz sor, rubrika…oldjátok meg légyszi, gondolom a technikai része nem ügy!? 🙂
    Üdv. Bubbaboo79

  • teszvesztunde szerint:

    Az ötlet tényleg jó! Felhasználóként nagyon örülnék neki én is, de hogy ezt technikailag hogyan, mikor és egyáltalán… Erre most nem tudok válaszolni sajnos! Mindenesetre továbbítom az ötletet! Köszi!
    Tünde

  • ocipici szerint:

    Gondolom, technikailag nem több, mint ahogy a látogatók száma ki van írva. Különben tényleg ösztönző lehet! 😉

Írd meg véleményed!

XHTML (engedélyezett tag-ek): <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

A Felhasználási és adatvédelmi alapelvekben foglaltakat elolvastam, megértettem, és hozzászólásommal hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a tájékoztatóban megjelölt célból az Extreme Digital-eMAG Kft. kezelje.