Szerkessz vevőcsalogató aukciót, segítünk! |
Legyen szó bármilyen termékről a TeszVeszen, abban biztosan egyetértetek velem, hogy az egyik legfontosabb eleme minden aukciónak a jó termékleírás. Leendő vevőid sokkal könnyebben döntenek a vásárlás mellett, ha minden információ a rendelkezésükre áll. Sőt, egy tökéletes termékleírással rengeteg időt megspórolhatsz, hiszen nincs szükség hosszas kérdés-válasz cserére. Ne felejtsd el, hogy online vásárláskor (kézzel fogható termék híján) a vevőnek csupán csak azok az információk állnak rendelkezésére, amit Te megosztottál vele. Ezek alapján fog dönteni arról, hogy licitál-e az aukciódra vagy sem. Éppen ezért ne fukarkodj soha a precíz leírással, hiszen így sokkal több aukciód zárulhat sikeresen. Az alábbiakban felsoroljuk, hogy mire figyeljünk oda mindenképpen, amikor elkészítünk egy aukciót.
A megnevezés a legelső dolog, amivel a vevő találkozik. Fontos, hogy próbáljuk meg a termék legfontosabb tulajdonságait felsorolni benne. Például: márkanév, méret, szín, stb. Mivel összesen 50 karakter áll rendelkezésünkre, ezt próbáljuk meg teljesen kihasználni. Az árat nem biztos, hogy jó ötlet beírni a címbe, mivel nem tudjuk garantálni, hogy éppen annyiért fut az aukció. Listázáskor, a megnevezés mellett úgyis látható az aktuális ár, felesleges összezavarni a vevőt.
Minden aukció kritikus pontja a szállítás és fizetés részleteinek megadása. Sokan azonnal továbblapoznak, ha ez a rész pontatlan vagy nincsen kitöltve. Nagyon fontos tehát, hogy minden esetben helyes postázási költségeket írjunk, valamint az átvétel minden lényeges elemét feltüntessük.
A termékjellemzőknél adjuk meg az összes lehetséges adatot, hogy a kereső minden esetben megtalálja aukciónkat, valamint vevőink is könnyebben tájékozódjanak. Érdemes továbbá beleírni őket a termékleírásba is. Ehhez használhatunk táblázatot, de az egyszerű szöveg is tökéletesen megfelel.
A termékleírás mindenképp tartalmazza a márkát, méretet, színt, anyagot, állapotot, a saját magad által mért adatokat, valamint az összes egyéb lényeges jellemzőt is! Minél részletesebb, annál nagyobb a valószínűsége, hogy sikeresen adod el a terméket. Ne feledd, a jó minőségű fotó kulcsfontosságú lehet! Ha szeretnél néhány tippet olvasni a képkészítéssel kapcsolatban, akkor kattints ide!
Végül pár jó tanács! Formázd meg a szöveget a leírásszerkesztővel, és emeld ki a legfontosabb adatokat. Használhatsz kis- és nagy betűket a figyelemfelkeltésre vagy adhatsz a leírásnak színes, illetve képes hátteret. Fontos, hogy sose túlozd el! A túl sok kép lassítja az oldalletöltést, és olvashatatlanná teszi a szöveget. Az ilyen terméklapról sikítva szoktak menekülni a vevők, ezért inkább legyél mértékletes! Ha biztosra akarsz menni, használhatsz kiemeléseket is! Sikeres aukciózást kívánunk!
SZERINTEM AZ IS VEVŐCSALOGATÓ LENNE,HA AZ AUKCIÓBAN LÁTHATÓ LENNE,HA MÁR EGY MÁSIK VEVŐ MEGFIGYELI A TERMÉKET.LEHET,HOGY NEM GONDOLKODNA RAJTA TOVÁBB HANEM AZONNAL LEÜTNÉ,HA LÁTJA HOGY MÁR VALAKI FIGYELI.memi-76
sziasztok!
igen ez tényleg nagyon nagy ötlet!jó lenne ha ez is valóra válna:-))biztosan sokat fog számitani a fix áras termékek mielöbbi leütésében.üdv:mesemokuska
Sziasztok,
Egyet értek az előttem szólóval! Saját vásárlásaimnál is jó lenne látni, ha valaki más is pályázik az adott termékre, és az eladásoknál is biztosan meghozná a vevők kedvét a fix áras vásárláshoz!
Üdv, AdaGreen
Szuperjó ötlet, már nekem is eszembe jutott! Eladóként és vásárlóként is!
Abszolút forgalomnövelő lenne szerintem…egy plusz sor, rubrika…oldjátok meg légyszi, gondolom a technikai része nem ügy!? 🙂
Üdv. Bubbaboo79
Az ötlet tényleg jó! Felhasználóként nagyon örülnék neki én is, de hogy ezt technikailag hogyan, mikor és egyáltalán… Erre most nem tudok válaszolni sajnos! Mindenesetre továbbítom az ötletet! Köszi!
Tünde
Gondolom, technikailag nem több, mint ahogy a látogatók száma ki van írva. Különben tényleg ösztönző lehet! 😉