Népszerűsítsd a termékeidet!

Népszerűsítsd a termékeidet!

Előfordult már Veled, hogy úgy érezted senki nem kíváncsi a termékeidre? Hiába a precíz leírás és az éles fotók, az aukciót látogatók száma nem emelkedik. Mit tehetsz ilyenkor?  Próbáld ki a TeszVesz kiemelési lehetőségeit*, válaszd ki a termékedhez legjobban passzoló reklámot!

Terméklink a nyitólapon (990Ft)

Mivel a főoldalon jelenik meg az aukció, ezért érdemes olyan termékkel próbálkozni, amely:

  • figyelemfelkeltő, tehát sok embert érdekelhet.
  • egyedi, ritkaság vagy márkás.
  • 1 Forintról indul.
  • Listázások elejére (600Ft)

    Talán ez az egyik legkedveltebb kiemelés. Az aukciód a kategórialista legelején szerepel, így:

  • mindig szem előtt van, kikerülhetetlen.
  • az itt nézelődő felhasználó általában a Tiédhez hasonló terméket keres, ezért sokkal nagyobb esélyed lesz az eladásra.
  • Főkategória oldali kiemelés (300Ft)

    Hasonlít a főoldali kiemelésre, annyi különbséggel, hogy az ilyen aukciók a főkategória oldalon belül láthatóak. Éppen ezért szinte ugyanazok a „szabályok” vonatkozhatnak rájuk, mint a főoldaliakra.

    Színes háttér (200Ft) – Félkövérrel szedett cím (100Ft) – Bekeretezés (100Ft)

    Az élénk narancssárga színű hátteres aukciók egyértelműen kiemelkednek a többi közül. Sokan szoktátok párosítani a „félkövérrel szedett cím” kiemeléssel, így nem csak a háttér, de a termékcím is szembetűnő lesz. Kiegészítheted a sötétebb narancssárga színű keretezéssel is, így akár több színes hátterű aukció közül is a Tiéd lesz a legszembeötlőbb! Természetesen ezeket a kiemeléseket külön-külön is kérheted!

    Alcím a listázóban és a terméklapon (100Ft)

    A vevők számára fontos információkat jelentethetsz meg a terméked címe alatt 50 karakterben. Használhatod figyelemfelkeltésre, de írhatsz olyan adatokat is amelyek pontosabb képet adnak az aukciódról.

    Izgalmas kiemelési lehetőségeink:

    Az 5 perces hosszabbításnál (50Ft) jelentősen megnövelheted az eladott áru végösszegét, hiszen, ha az utolsó 5 percben licitálnak rá, akkor automatikusan 5 perccel meghosszabbodik az aukció futási ideje. Ez eladói szemszögből nagyon előnyös, mivel a legnagyobb harcok ebben az időszakban vannak a termékért.
    A Licitálók elrejtése (50Ft) opciót akkor érdemes használnod, ha úgy gondolod a vásárlóid szívesebben licitálnak  akkor, ha nem látszódik a nevük a licittörténetben.

    Ha olyan aukciót indítasz, amit úgy érzed, érdemes „beharangozni”, akkor használd ki mindenképpen az Aukció indulási dátum előtti listázást (100Ft). Akár már 3 nappal előbb elkezdheted borzolni a kedélyeket a vásárlóknál.

    További fontos tudnivalók:

    Az összes említett kiemelést a Termék feltöltése adatlap kitöltése után következő Aukció kiemelése oldalon veheted igénybe, függetlenül attól, hogy futó vagy éppen akkor induló aukcióról van-e szó. A kiemelések az aukció sikerétől függetlenül mindig felszámolásra kerülnek és a számlán promóciós díjként szerepelnek!

    Neked melyik kiemelés vált be a legjobban? Az újabbakat próbáltad már?

    *Kattints a kiemelések címeire és nézd meg őket használat közben!

    Szerző: TeszVesz Tünde
    Cimkék:
    Kategóriák: Hasznos linkek, Összes

    Facebook hozzászólások

    Írd meg véleményed!

    XHTML (engedélyezett tag-ek): <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

    A Felhasználási és adatvédelmi alapelvekben foglaltakat elolvastam, megértettem, és hozzászólásommal hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a tájékoztatóban megjelölt célból az Extreme Digital-eMAG Kft. kezelje.